Kot smo se dogovorili prejšnji teden na videokonferenci, bomo ta teden začeli s spoznavanjem novega sklopa – programiranje.

Izbiraš lahko med programiranjem v Scratchu ali v AppInventorju.

Ta teden boš spoznal/a, kako

  • se prijaviš v izbrano orodje,
  • izdelaš zelo preprost program ali aplikacijo,
  • kako povežeš AppInventor s svojim telefonom in preizkusiš delovanje aplikacije.
Programiranje v Scratch
  1. Oglej si videoposnetek. Registriraj se na platformi Scratch – klikni na to povezavo. Pazi, da boš izbral/a tako uporabniško ime, ki ne bo razkrivalo tvoje identitete.
  2. Ustvari svoj prvi projekt. Pomagaj si s tem videoposnetkom.
  3. Projekt dodaj v studio, kot sem pokazala v videoposnetku. To bo dokaz o tvojem opravljenem delu.
  4. Po elektronski pošti mi sporoči svoj vzdevek, da bom vedela, kdo si.
Programiranje aplikacije za telefon v AppInventor
  1. Oglej si pisna navodila ali  videoposnetek (kar imaš raje).
  2. Prijavi se v AppInventor. Za prijavo potrebuješ Googlov račun (gmail).
  3.  Po navodilih izdelaj aplikacijo.
  4.  Kot dokaz svojega dela mi po elektronski pošti pošlji zaslonski posnetek programske kode, ki si jo naredil/a. (Zaslonski posnetek najlažje narediš s tipko PrtScr, ki se nahaja na tipkovnici.)

Nalogo opravi do torka, 3. 6. 2020.

Če se ti bo naloga zdela pretežka in boš zanjo porabil/a več kot 45 minut, lahko delo prekineš in nadaljuješ prihodnji teden. V tem primeru mi prav tako pošlji zaslonski posnetek opravljenega dela.

Za vsa tvoja vprašanja sem ti na voljo po elektronski pošti ali v skupini na MS Teams. Naj ti ne bo nerodno vprašati! Programiranje ni enostavna zadeva, je pa lahko zelo zelo zanimivo 🙂

 

 

(Skupno 46 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost