Skoči na glavno vsebino

FILMSKA VZGOJA 3: UMETNOST IN DRUŽBA

Izbirni predmet Filmska vzgoja: Umetnost in družba je enoletni predmet, ki ga lahko izberejo učenci 9. razreda in obsega 32 ur.

Temeljni namen predmeta je, da se učenci seznanijo z osnovami filmske umetnosti, zvrstno, žanrsko in tehnološko ter da se preskusijo v dveh vlogah: v vlogi aktivnega filmskega gledalca (ogledu filma sledi razprava) in v vlogi filmskega ustvarjalca (miniaturne filmske delavnice).

Film je eno najbolj razširjenih področij umetnosti med mladimi. V ospredju filmske vzgoje je obravnavanje filma kot umetnosti, množičnega medija in tehničnega proizvoda. Predmet izpostavlja doživetje filma, spoznavanje osnov filmske umetnosti in filmsko ustvarjalnost. Poudarek predmeta je na vzgoji gledalca, ki film doživlja in ga razume kritično ter ustvarjalno.

Osrednja dejavnost je ogled filma z razpravo, skozi katero bodo učenci razčlenili in spoznavali načine sprejemanja filma, spoznali načine obravnave družbenih vprašanj v igranih in dokumentarnih filmih, razumeli družbeni vidik filmske ustvarjalnosti, spoznali osnove dokumentarnega filma, odkrili in opredelili poglavitne razlike med igranim in dokumentarnim filmom. Filmska vzgoja tako razvija sposobnost gledanja, nato navade opredeljevanja in nazadnje še sposobnost ocenjevanja

filma.

V ustvarjalnem delu predmeta Filmska vzgoja: Umetnost in družba bodo učenci ustvarili kratki dokumentarni film (predpriprava, izbira tematike in prizorišča snemanja, snemanje, montaža, projekcija, analiza ogledanih dokumentarnih filmov učencev).

 

Sašo Hovnik

(Skupno 80 obiskov, današnjih obiskov 1)
Veščine

Objavljeno

23. marca 2020

Prilagajanje dostopnosti spletišča