Skoči na glavno vsebino

IZBRANI ŠPORT – NOGOMET

,

Namen programa izbrani šport je poglabljanje vsebin posameznega športa. Namenjen je vsem učencem, ne le tistim, ki se s ponujenim športom ukvarjajo že pri interesnih dejavnostih.

Športni pedagog sledi pri pripravi programov in njihovi izpeljavi naslednjim izhodiščem:

  • pedagoški proces načrtuje tako, da bo vsak učenec uspešen in motiviran,
  • učitelj je avtonomen pri pripravi programa, seveda pa prevzema odgovornost za ustreznost izpeljave,
  • učitelj izbira tiste vsebine, metode in oblike dela, ki omogočajo vsestranski razvoj harmonične osebnosti,
  • upošteva različne sposobnosti, znanja in interese učencev,
  • načrtno spodbuja učence k humanim medsebojnim odnosom in športnemu obnašanju,
  • učence usmerja k razumskemu dojemanju športa,
  • povezuje športno dejavnost z drugimi predmetnimi področji.

Primerno izbrane vsebine, metode in oblike dela pomagajo učencem, da osmislijo in bolje razumejo učinke športa, hkrati pa se psihično sprostijo. Učenci si oblikujejo stališča in vrednostni odnos do športa kot kulturne sestavine človekovega življenja.

CILJI

  • z izbranim športom razvijati nekatere gibalne in funkcionalne sposobnosti
  • opravljati dalj časa trajajoče gibalne naloge aerobnega tipa
  • nadgraditi tehnična in taktična znanja v izbrani športni panogi
  • spoznati pomen redne športne vadbe izbranega športa
  • razumeti pravila izbranega športa
  • razumeti vpliv izbranega športa na organizem
  • povezovati različna znanja drugih predmetov z izbranim športom (fizika, biologija…)
  • spodbujati medsebojno sodelovanje in zdravo tekmovalnost
  • spoštovati pravila športnega obnašanja
  • doživljati vpliv športne vadbe na dobro počutje

PRAKTIČNE VSEBINE

Spopolnjevanje osnovnih in učenje zahtevnejših tehničnih elementov brez žoge (odkrivanje, varanje, skoki) in z žogo (poigravanje, vodenje, varanje, podajanje, sprejemanje, odvzemanje žoge, udarjanje), spopolnjevanje osnovnih in učenje zahtevnejših taktičnih elementov: odkrivanje in napadanje v igri 3:1, 2:1, in 3:2, dvojna podaja, igra 2:2 v omejenem prostoru, igra 5:5 do 7:7 na dvoje malih vrat z individualnim in conskim pokrivanjem, vodena igra, igra na dveh ali treh igralnih mestih.

Živan Klajderič

(Skupno 209 obiskov, današnjih obiskov 1)
Veščine

Objavljeno

10. aprila 2020

Prilagajanje dostopnosti spletišča