Ponedeljek, 16. 3. 2020 – matematika 9. a
Reši naloge v delovnem zvezku ( stran 13, 14 / naloge 4- 10 ). Naloge rešuješ v zvezek.
Ponedeljek, 16. 3. 2020 – matematika 7. a
Dokončaj naloge v delovnem zvezku – stran 32. Naloge reši v zvezek.
14. marec – dan števila π
Ob dnevu števila π bo v ponedeljek, 16. 3. 2020 ob 10.30, v učilnici TIT tekmovanje v recitiranju decimalk števila π za učence tretje triade. Prijavite se do petka, 13. 3. 2020, v šolski knjižnici. Trije najboljši učenci bodo nagrajeni. Vabljeni.
Baking Muffins
Valentinova ustvarjalna delavnica
Utrinki iz šole v naravi – 8. razred (slike)
Učenci 8. razredov ta teden v CŠOD domu Rak preživljajo šolo v naravi. Spremljevalci učencev pravijo, da so učenci pridni, vreme imajo super. Vsi vas prav lepo pozdravljajo.
- 3. dan
- 3. dan
- 3. dan
- 3. dan
5. februar – svetovni dan glasnega branja
Pod okriljem organizacije LitWorld od leta 2010 poteka Svetovni dan glasnega branja. Tej pobudi se letos pridružujemo tudi učenci in delavci Osnovne šole Starše, kjer bomo v sredo, 5. februarja, namenili nekaj minut glasnemu branju.
Teden pisanja z roko
V letošnjem šolskem letu smo se učenci in delavci Osnovne šole Starše prvič priključili Tednu pisanja na roko, ki je potekal med 20. in 24. januarjem 2020.
S sodelovanjem v projektu smo želeli učence spodbuditi k pisanju z roko in jih seznaniti s prednostmi ter pomenom prostoročnega pisanja. Pisanje z roko predstavlja pomembno spretnost, ki se razvija z vajo in omogoča ohranjati dolgotrajnejšo pozornost ter razvijati fino motorično spretnost, kar je pri šolskem delu še kako dobrodošlo.
V Teden pisanja z roko so bili vključeni učenci različnih razredov. Drugošolci, ki se šele učijo spretnosti pisanja, so prepisovali pesem Miroslava Košute z naslovom Lestev in sirček ter jo ilustrirali. Petošolci so prebirali pesniške zbirke slovenskih pesnikov in pesnic ter izbrane pesmi, ki so jih najbolj nagovorile, z roko prepisali na ponujeno predlogo. Svoje izdelke so postavili na ogled pred učilnico. Učenci, ki obiskujejo ure dodatne strokovne pomoči, so po nareku učiteljice zapisovali različne uganke na temo pisanja in branja ter iskali njihove rešitve. Pri pouku slovenskega jezika so učenci predmetne stopnje zapisovali pesmi Toneta Pavčka, Ivana Minattija in Nika Grafenauerja.
Učiteljice in učitelji Osnovne šole Starše so se projektu priključili tako, da so za nagradno uganko prispevali svoje rokopise. Naloga učencev pa je bila, da uganejo, komu pripadajo rokopisi. Izmed učencev z največ pravilnimi rešitvami, smo izžrebali tri, ki so prejeli knjižno nagrado.
O BARVAH
RUMENA je barva sonca, svetlobe in optimizma. Ohranja budnost in spodbuja zbranost.
ORANŽNA je mešanica rdeče in rumene barve. Predstavlja delavnost in ustvarjalnost, pa tudi veselje, zrelost in rast.
RDEČA je barva ognja in krvi, izraz življenja in moči. Spodbuja moč, vitalnost, odločnost in samozavest.
VIJOLIČNA je barva domišljije, izraža tudi veličino in pomembnost.
ZELENA je najbolj naravna barva in predstavlja harmonijo. Deluje pomirjujoče, saj je prijetna in precej nevtralna.
MODRA je barva miru in harmonije, zato deluje zelo sproščujoče. Je barva zrelosti, razumskosti, natančnosti.
Vabilo
Talum organizira v soboto, 1. februarja 2020, ob 9. uri praktični prikaz poklicev s področja strojništva, metalurgije in elektrotehnike. Več o tem v priloženem letaku.