Skoči na glavno vsebino

PRVA TRIADA

  • notranja diferenciacija,
  • individualne zadolžitve učencev,
  • individualiziran pouk,
  • kooperativno učenje in druge oblike skupinskega dela,
  • posebne domače zadolžitve,
  • dnevi dejavnosti,
  • interesne dejavnosti,
  • hitrejše napredovanje,
  • dodatni pouk.

 

DRUGA TRIADA

  • notranja diferenciacija,
  • fleksibilna diferenciacija,
  • dodatni pouk,
  • individualizirani programi
  • za delo z nadarjenimi,
  • obogatitveni programi (sobotne šole)
  • interesne dejavnosti,
  • dnevi dejavnosti,
  • ustvarjalne delavnice,
  • priprava za udeležbo na tekmovanjih,
  • programi za osebni in socialni razvoj,
  • hitrejše napredovanje,
  • osebno svetovanje učencem in staršem.

 

TRETJA TRIADA

  • notranja diferenciacija,
  • nivojski pouk,
  • dodatni pouk,
  • individualizirani programi za delo z nadarjenimi,
  • izbirni predmeti,
  • seminarske naloge,
  • raziskovalne naloge,
  • interesne dejavnosti,
  • dnevi dejavnosti,
  • ustvarjalne delavnice,
  • priprava na udeležbo na tekmovanjih,
  • programi za osebni in socialni razvoj,
  • hitrejše napredovanje,
  • osebno svetovanje učencem in staršem,
  • svetovanje nadarjenim pri izbiri poklica.

 

Delo z nadarjenimi učenci izhaja iz naslednjih TEMELJNIH NAČEL:

  • širitev in poglabljanje temeljnega znanja,
  • hitrejše napredovanje v procesu učenja,
  • razvijanje ustvarjalnosti,
  • uporaba višjih oblik učenja,
  • upoštevanje posebnih sposobnosti in močnih interesov,
  • upoštevanje individualnosti,
  • spodbujanje samostojnosti in odgovornosti,
  • skrb za celostni osebnostni razvoj,
  • raznovrstnost ponudbe ter omogočanje svobodne izbire učencem,
  • uveljavljanje mentorskih odnosov med učenci in učitelji oziroma drugimi izvajalci programa,
  • skrb za to, da so nadarjeni učenci v svojem razrednem in šolskem okolju ustrezno sprejeti.
(Skupno 106 obiskov, današnjih obiskov 1)
Prilagajanje dostopnosti spletišča