Logotip eko šola

Eko šola

Že nekaj časa nazaj je nastala ideja, da bi naša šola pričela delovati bolj v smislu ekološke ozaveščenosti. V vseh teh letih smo že izvajali marsikatero dejavnost, s katero smo osveščali naše učence, kako ohranjati našo naravo čisto. V tem šolskem letu pa je med nami dozorela odločitev, da bo naša šola postala – Ekošola. Več o projektu …

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju

Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Spletna stran sklada:  www.eu-skladi.si

Inovacijski projekt: Formativno spremljanje

V šolskem letu 2016/17 smo na OŠ Starše prijavili Inovacijski projekt Formativno spremljanje. Projektna skupina, ki jo sestavlja 7 učiteljic razredne in predmetne stopnje ter gospod ravnatelj, si je zadala cilj, povečati učinkovitost učenja in znanja učencev ter uporabo le-tega v drugih situacijah.

Raziskati želimo, katere so tiste aktivnosti, ki učence najbolj motivirajo in s tem pripomorejo k izboljšanju njihovega znanja, razmišljanja, napredka. Več o projektu …

Prostovoljstvo

»KAR STORIŠ ZASE, TO S TABO IZGINE.

KAR STORIŠ ZA DRUGE, OSTANE ZA ZMERAJ!«

SIMON GREGORČIČ

 

Namen prostovoljnega dela

Učenci imajo možnost razvijati občutek za sočloveka, solidarnost, se učiti novih stvari, razvijati močna področja, pridobivati na samopodobi, prejemati učno pomoč, dosledno slediti šolskemu delu pri določenemu predmetu.

Cilji:

  • učenec/ka, ki nudi pomoč, krepi občutek solidarnosti, sočutja in odgovornosti do tistega, za katerega je zadolžen;
  • učenec/ka, ki nudi pomoč, razvije strategijo za učno pomoč drugemu;
  • učenec/ka, ki nudi pomoč, pridobi delovne navade;
  • učenec/ka, ki nudi pomoč, krepi svojo samopodobo;
  • učenec/ka, ki prejema pomoč, dobi podporo in dodatno razlago pri predmetu, kjer ima učne težave;
  • učenec/ka, ki prejema pomoč, pridobi delovne navade;
  • učenec/ka, ki prejema pomoč, pridobi občutek za odgovornost do tistega, ki mu nudi pomoč.

Oblike prostovoljnega dela:

  • medvrstniška učna pomoč
  • pomoč v oddelku podaljšanega bivanja
  • pomoč pri krožku Rdečega križa:

humanitarne akcije – zbiranje oblačil in igrač za begunske otroke, zbiranje hrane za zapuščene živali, delavnice za mlajše otroke, sodelovanje v akciji Pokloni zvezek, sodelovanje pri dobrodelnem bazarju

  • obisk centra Murenčki v Staršah

Ciljna skupina: učenci od 2. do 9. razreda, osebe potrebne humanitarne pomoči.

Izvajalci: učenci od 3. do 9. razreda.

Koordinatorici: Marija Bednjanič in Marta Stepišnik.