Razpis za vpis v srednje šole in dijaške domove za š. l. 2020/2021
Na spletni strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport je objavljen Razpis za vpis v srednješolske programe in dijaške domove za šolsko leto 2020/21.
Na spletni strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport je objavljen Razpis za vpis v srednješolske programe in dijaške domove za šolsko leto 2020/21.
V letošnjem šolskem letu smo se učenci in delavci Osnovne šole Starše prvič priključili Tednu pisanja na roko, ki je potekal med 20. in 24. januarjem 2020.
S sodelovanjem v projektu smo želeli učence spodbuditi k pisanju z roko in jih seznaniti s prednostmi ter pomenom prostoročnega pisanja. Pisanje z roko predstavlja pomembno spretnost, ki se razvija z vajo in omogoča ohranjati dolgotrajnejšo pozornost ter razvijati fino motorično spretnost, kar je pri šolskem delu še kako dobrodošlo.
V Teden pisanja z roko so bili vključeni učenci različnih razredov. Drugošolci, ki se šele učijo spretnosti pisanja, so prepisovali pesem Miroslava Košute z naslovom Lestev in sirček ter jo ilustrirali. Petošolci so prebirali pesniške zbirke slovenskih pesnikov in pesnic ter izbrane pesmi, ki so jih najbolj nagovorile, z roko prepisali na ponujeno predlogo. Svoje izdelke so postavili na ogled pred učilnico. Učenci, ki obiskujejo ure dodatne strokovne pomoči, so po nareku učiteljice zapisovali različne uganke na temo pisanja in branja ter iskali njihove rešitve. Pri pouku slovenskega jezika so učenci predmetne stopnje zapisovali pesmi Toneta Pavčka, Ivana Minattija in Nika Grafenauerja.
Učiteljice in učitelji Osnovne šole Starše so se projektu priključili tako, da so za nagradno uganko prispevali svoje rokopise. Naloga učencev pa je bila, da uganejo, komu pripadajo rokopisi. Izmed učencev z največ pravilnimi rešitvami, smo izžrebali tri, ki so prejeli knjižno nagrado.
V tednu pred valentinovim, praznikom zaljubljencev, za katerega pregovorno velja, da je »prvi pomladin, ki ima ključ od korenin«, smo pripravili ustvarjalno delavnico, v kateri smo izdelali namizno dekoracijo. Z njo bomo polepšali šolsko jedilnico.
SPOŠTOVANI STARŠI!
Na podlagi 44. in 45. člena Zakona o osnovni šoli (Ur. l. RS, št. 81/06, 102/07, 107/10, 87/11, 40/12-ZUJF, 63/13)
Zavod Osnovna šola Starše
VPISUJE V PRVI RAZRED OSNOVNE ŠOLE
ZA ŠOLSKO LETO 2020/2021
V šolo bodo vpisani otroci, ki bodo v koledarskem letu 2020 dopolnili starost šest let (rojeni leta 2014).
Vpis bo v pisarni šolske svetovalne službe Osnovne šole Starše v:
Ravnatelj:
Franc Kekec
Učenci 8. razredov ta teden v CŠOD domu Rak preživljajo šolo v naravi. Spremljevalci učencev pravijo, da so učenci pridni, vreme imajo super. Vsi vas prav lepo pozdravljajo.
Pod okriljem organizacije LitWorld od leta 2010 poteka Svetovni dan glasnega branja. Tej pobudi se letos pridružujemo tudi učenci in delavci Osnovne šole Starše, kjer bomo v sredo, 5. februarja, namenili nekaj minut glasnemu branju.
O BARVAH
RUMENA je barva sonca, svetlobe in optimizma. Ohranja budnost in spodbuja zbranost.
ORANŽNA je mešanica rdeče in rumene barve. Predstavlja delavnost in ustvarjalnost, pa tudi veselje, zrelost in rast.
RDEČA je barva ognja in krvi, izraz življenja in moči. Spodbuja moč, vitalnost, odločnost in samozavest.
VIJOLIČNA je barva domišljije, izraža tudi veličino in pomembnost.
ZELENA je najbolj naravna barva in predstavlja harmonijo. Deluje pomirjujoče, saj je prijetna in precej nevtralna.
MODRA je barva miru in harmonije, zato deluje zelo sproščujoče. Je barva zrelosti, razumskosti, natančnosti.
Talum organizira v soboto, 1. februarja 2020, ob 9. uri praktični prikaz poklicev s področja strojništva, metalurgije in elektrotehnike. Več o tem v priloženem letaku.
V petek, 17. 1. 2020, je na OŠ Starše med 16.30 in 19.00 potekala zanimiva šahovska simultanka. Suad Osmanbegović, šahovski mojster in trener, aktualni svetovni prvak med šahisti amaterji veterani v organizaciji Amaterske šahovske organizacije, se je odzval vabilu Košarkarskega kluba Starše. V sodelovanju z OŠ Starše je priredil poseben in zanimiv šahovski popoldan, na katerega se je odzvalo kar 20 domačih šahovskih entuziastov. Dogodka se je udeležilo tudi 5 učencev in računovodja naše šole.
Kaj je Suad povedal po simultanki?
Bil sem prijetno presenečen nad samim odzivom in prisotnostjo številnih gledalcev. V pogovoru z mladimi šahisti sem izvedel, da so se šahiranja naučili pretežno doma in da zelo pogrešajo organizirano šahovsko vadbo, kjer bi lahko svoje začetniško znanje nadgradili. Moram pa pohvaliti prav vse udeležence in predvsem njihov nivo šahovskega znanja, ker tako velikega odpora za šahovnicami zares nisem pričakoval. O tem navsezadnje priča trajanje šahovskih partij in mojih prehojenih skoraj 8 kilometrov. Priznam, da ste me pošteno utrudili. Čutim tako glavo kot noge. Sam rezultat je zame drugotnega pomena, potrudil sem nagraditi napor organizatorja in prikazati všečno igro, kar mi je v nekaterih partijah tudi lepo uspelo. Rezultat priznam da ni realen, vsaj 1 partijo bi moral izgubiti, vendar so me rešile izkušnje. Resnično moram za prikazano čestitati prav vsem tekmovalcem. Presenečen sem nad vašim teoretskim znanjem, otvoritvami in poznavanjem šahovskih načel. Med vami sem se, moram povedati, počutil čudovito.
Po dogodku je sledilo veselo kramljanje in analiziranje šahovskih napak in zamujenih priložnosti.
V ČETRTEK, 16. 1. 2020, bomo izvedli 2. KULTURNI dan za učence od 6. – 9. razreda.
Dan dejavnosti se bo začel ob 8.20 v matičnih učilnicah, zaključil se bo ob 13. uri. Kosilo bo po dnevu dejavnosti. Avtobusni prevoz v in iz šole je organiziran po ustaljenem voznem redu.
Za udeležbo na dnevu dejavnosti učenci potrebujejo zvezek za glasbeno umetnost in pisala. Jutranje dejavnosti na ta dan odpadejo.