Pozdravljen/a!
Danes bomo na daljavo izvedli kar 2 uri geografije. Spoznali boste značilnosti PROMETA v Sloveniji.
Delo bo potekalo po naslednjih korakih:
- URA
- Preberi besedilo v samostojnem delovnem zvezku, strani 69 – 74.
- Reši vaji 33 in 34.
- V zvezek zapiši naslov PROMET (zraven datum) ter prepiši tole: ZAPIŠEM SI O PROMETU
Rešeni vaji in zvezek poslikaj in pošlji na moj e-naslov: metka.vavh@guest.arnes.si do ponedeljka 30. 3. 2020.
- URA
Utrdil/a boš svoje znanje o značilnostih prometa. To boš storil/a s pomočjo vaj v e-učbeniku. Klikni na povezavo: https://eucbeniki.sio.si/geo9/2629/index8.html
Na e-naslov mi pošlji sporočilo (do ponedeljka 30. 3. 2020), v katerega na kratko zapiši katera naloga, ki si jo reševal/a ti je bila najbolj všeč in zakaj.
Veliko uspeha pri delu!
V delovnem zvezku na strani 44 in 45 reši naloge.
Slušno besedilo najdeš na CDju ali na tej povezavi:
https://folio.rokus-klett.si/?credit=MESSAGES1DZ_newEdition&pages=44&layout=single .
Dokaz o delu pošlji do 30. 3. 2020 na naslov: breda.premzl@guest.arnes.si
V učbeniku na strani 64, naloga 1, preberi besedilo At the Tower. Podčrtaj si besede, ki jih ne razumeš.
V zvezek napiši naslov Unit 6: At the Tower in datum.
Izpiši neznane besede in jih prevedi s pomočjo slovarčka ali PONS-a. Besede se nauči.
Prepiši vprašanja iz naloge 1 a in odgovori.
Nauči se pripovedovati besedilo o kralju Henryju VIII.
Nato si oglej sličice in reši nalogo1 b v učbenik.
Poslušaj nalogo 2 a v e-učbeniku: Was he dreaming?
Pogovor samostojno preberi.
V zvezek napiši naslov: Was he dreaming?, datum.
V zvezek reši nalogo 2b na strani 65. Prepiši povedi. Če so napačne, jih popravi.
Iz besedila prepiši tiste povedi, ki opisujejo, kako je stražnik videl duha. (It was six o´clock and it was getting dark …)
Dokaz o opravljenem delu pošlji na breda.premzl@guest.arnes.si do 30. 3. 2020.
Navodila za delo
Janko Kersnik: Mačkova očeta
- Pripoved Mačkova očeta, ki si jo prebral v ponedeljek in v torek, govori o slabih družinskih odnosih. Kakšne odnose pa imate vi v družini? Kakšen odnos imaš do starejših, do starostnikov? Je v tvojem kraju še običajno, da otroci skrbijo za svoje obnemogle starše? Kje danes živijo starostniki, če ne pri svojih otrocih? Kako je bilo to urejeno v mladosti tvojih staršev, starih staršev? Zakaj misliš ti in tvoji domači, da moramo spoštovati starejše? Ali si ti oziroma tvoj sogovorec kdaj prizadel starejšega?
2. Pripravi se na pogovor in o tej temi povprašaj svoje starše, stare starše, starejše sorodnike (pokliči jih, ne hodi k njim na obisk!).
3. Napiši besedilo, v katerem predstaviš svoje razmišljanje in pogled staršev, starih staršev. Besedilo v Wordu mi pošlji na e-naslov: tamara.himelrajh@guest.arnes.si, do 27. 3. 2020. Vrnila ti bom pregledano besedilo. Ne pozabi na uradno obliko e-sporočila.
V primeru, da besedila ne moreš napisati v Wordu, ga napiši ročno v zvezek in mi fotografijo pošlji na prej napisani e-naslov, prav tako do 27. 3. 2020.
NADARJENI UČENCI
Državno tekmovanje 9. razred:
Odpri kviz, se prijavi, reši vaje in test. Naredi posnetek rešenega testa in mi ga pošlji na moj e-naslov. Nato preglej še ostale zapiske, povzetke.
Quiz 1
Quiz 2
Quiz 3
Quiz 4
Symbols
Timeline
6., 7. razred
Preberi katero od daljših zgodb na tej povezavi . Lahko tudi poslušaš znane osebe, ki berejo zanimive zgodbice. Po elektronski pošti mi pošlji mnenje o knjigi v angleščini: naslov, kaj ti je bilo všeč, kaj ne, kateri lik je najboljši, kaj bi v zgodbi spremenil/a, kako? Velja za bralno značko.
8., 9. razred
Navodila za delo
Preberi katero od daljših zgodb na tej povezavi ali izberi kaj zanimivega na tej strani. Po elektronski pošti mi pošlji mnenje o knjigi v angleščini: naslov, kaj ti je bilo všeč, kaj ne, kateri lik je najboljši, kaj bi v zgodbi spremenil/a, kako? Velja za bralno značko.
Moja e-pošta: simona.kuhar1@os-starse.si.
Utrjevanje nepravilnih glagolov
Ponovi nepravilne glagole s pomočjo učbenika, vadi zapis glagolov. Nato reši še nekaj spletnih vaj (lahko poiščeš tudi druge vaje za nepravilne glagole).
V zvezek napiši naslov Utrjevanje nepravilnih glagolov, datum.
15 povedi iz spletnih vaj zapiši v zvezek.
Reši naloge v delovnem zvezku ( stran 13, 14 / naloge 4- 10 ). Naloge rešuješ v zvezek.
Dokončaj naloge v delovnem zvezku – stran 32. Naloge reši v zvezek.
Ob dnevu števila π bo v ponedeljek, 16. 3. 2020 ob 10.30, v učilnici TIT tekmovanje v recitiranju decimalk števila π za učence tretje triade. Prijavite se do petka, 13. 3. 2020, v šolski knjižnici. Trije najboljši učenci bodo nagrajeni. Vabljeni.
Spoštovani starši!
Pri preprečevanju okužbe z virusom SARS-CoV-2 je tako kot pri drugih nalezljivih boleznih, ki povzročajo okužbe dihal, priporočljivo upoštevati naslednje vsakodnevne preventivne ukrepe, ki jih priporoča Nacionalni inštitut za javno zdravje:
- Izogibamo se tesnim stiskom z ljudmi, ki kažejo znake nalezljive bolezni.
- Ne dotikamo se oči, nosu in ust.
- V primeru, da zbolimo, ostanemo doma.
- Upoštevamo pravila higiene kašlja.
- Redno si umivamo roke z milom in vodo.
- V primeru, da voda in milo nista dostopna, za razkuževanje rok uporabimo namensko razkužilo za roke. Vsebnost alkohola v razkužilu za roke naj bo najmanj 60 %. Razkužilo za roke je namenjeno samo zunanji uporabi. Sredstva za čiščenje oziroma razkuževanje površin niso namenjena čiščenju/razkuževanju kože.
- Glede na trenutno epidemiološko situacijo splošna uporaba zaščitnih mask ni potrebna.
- V času povečanega pojavljanja okužb dihal se izogibamo zaprtih prostorov, v katerih se zadržuje veliko število ljudi. Poskrbimo za redno zračenje zaprtih prostorov.
Za uspešno preprečevanje pojava in širjenja različnih okužb, potrebujemo tudi Vašo pomoč. Šola je v sodelovanju s pristojnim Ministrstvom na podlagi priporočil Nacionalnega inštituta za javno zdravje sprejela ukrepe za zmanjševanje širjenja različnih okužb.
V primeru spremenjenih razmer glede pojava različnih okužb, se bodo ukrepi temu prilagodili.
O novostih Vas bomo sproti obveščali.
V tem trenutku sta šola in vrtec storila vse, kar je smiselno, da bodo lahko pouk in vzgojne dejavnosti nemoteno potekale.
Pri tem nam lahko pomagate tako, da sami naredite nekaj stvari:
- Naučite svoje otroke, da si pogosto in pravilno umivajo roke z milom in vodo.
- Naučite svoje otroke, da se z rokami ne dotikajo nosu, oči, ust.
- Naučite svoje otroke, da kašljajo in kihajo v robček ali zgornji del rokava, če nimajo robčka pri roki.
- Naučite svoje otroke, da si po kašljanju in kihanju pravilno umijejo roke.
- Ne pošiljajte bolnega otroka v šolo ali vrtec! Bolan otrok ne sme v kolektiv. Če bo otrok zbolel v šoli ali vrtcu, boste prejeli obvestilo, da ga odpeljete domov. Poskrbite, da bo otrok ostal doma do ozdravitve.
Pošiljamo vam še povezavo do spletnih strani NIJZ, kjer najdete več informacij:
https://www.nijz.si/sl/preprecevanje-okuzbe-z-virusom-sars-cov-2019.
Na MIZŠ so 25. 2. 2020 odprli elektronski naslov: vprasanja.mizs@gov.si, kamor lahko vsi deležniki v izobraževanju (ravnatelji, učitelji, starši in učenci) pošiljamo vprašanja glede preventivnih ukrepov, povezanih s koronavirusom.
V upanju na zdravje in dobro počutje vseh Vas lepo pozdravljamo!
Starše, 26. 2. 2020 Ravnatelj, Franc Kekec
Povezani dokumenti
NIJZ izhodišča za VIZ ustanove