Naloge
Značilnosti nadarjenih učencev
Osebnostne lastnosti, ki jih najdemo v skupini nadarjenih se nanašajo na različna področja : miselno-spoznavno, učno-storilnostno, motivacijsko, socialno-čustveno. Miselno-spoznavno področje razvito divergentno mišljenje (fluentnost, fleksibilnost,...
Opredelitev nadarjenosti
V strokovni literaturi ni enotne definicije nadarjenosti. Ena od najpogosteje uporabljenih definicij na svetu je definicija, ki je zapisana v ameriškem Zakonu o izobraževanju nadarjenih iz leta 1978. Ta definicija najprej poudarja, da med nadarjene ali talentirane...
Oddelki podaljšanega bivanja obeležili teden otroka
V tednu otroka smo učitelji podaljšanega bivanja popoldanskega druženja pripravili malo drugače. Popoldanske dejavnosti smo obogatili z likovnimi delavnicami, s športnimi igrami, z igranjem z igračami, ki so jih učenci prinesli od doma, z branjem knjig, s peko pice in...
Dvig socialnega in kulturnega kapitala v lokalnih skupnostih za razvoj enakih možnosti in spodbujanje socialne vključenosti
Projekt povečuje občutek pripadnosti, zaupanja in solidarnosti ter omogoča razvoj posameznika in skupnosti. Socialni kapital sestavljajo socialne mreže. Našo socialno mrežo sestavljajo OŠ Hajdina, OŠ Cirkulane-Zavrč, OŠ Duplek in OŠ Starše (POŠ Marjeta) s skupnimi...
Igriva košarka
V četrtek, 9. oktobra 2014, smo v telovadnici OŠ Starše v sodelovanju s Košarkarsko zvezo Slovenije izvedli projekt Igrive košarke.
OPB in jutranje varstvo
Ure jutranjega varstva in podaljšanega bivanja se izvajajo v okviru Poskusa Uvajanje tujega jezika v obveznem programu in preizkušanje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli in v skladu s Kurikularnim dokumentom, ki opredeljuje področja, cilje in dejavnosti...
EVROPSKI »SISTEM RAZDELJEVANJA SADJA V ŠOLAH«
Naša osnovna šola sodeluje v evropskem »sistemu razdeljevanja sadja v šolah« s finančno podporo Evropske skupnosti.
Shema šolskega sadja (SŠS) je ukrep skupne kmetijske politike EU v sektorju sadja in zelenjave. Podatki za Slovenijo in širši evropski prostor kažejo, da je vnos sadja in zelenjave med prebivalci pogosto prenizek za varovanje in krepitev zdravja.
Cilj sheme šolskega sadja je ustaviti trend zmanjševanja porabe sadja in zelenjave, spodbuditi uživanje sadja in zelenjave v dnevni prehrani ter dvigniti stopnjo ozaveščenosti o pomenu sadja in zelenjave za zdravje otrok in mladostnikov.
Arhiv prispevkov
9. teden (18. 5. - 22. 5.)
8. teden (11. 5. - 15. 5.)
7. teden (4. 5. - 8. 5.)
6. teden (20. 4. - 24. 4. )
5. teden (13. 4. - 17. 4. )
4. teden (6. 4. - 10. 4. )
3. teden (30. 3. - 3. 4. )
2. teden (23. 3. - 27. 3. )
1. teden (16 3. - 20. 3. )
V pomoč pri delu na daljavo
Kako si organiziram delo na daljavo?
Kako pridem do spletne učilnice?
Kako oddam nalogo v spletni učilnici?
Kako rešujem kviz v spletni učilnici?
Kako sodelujem v forumu?
Kako pridem v Microsoft Teams?