Skoči na glavno vsebino

Trajnostna mobilnost – Gremo peš s kokoško Rozi

V tednu pred nami, od 19. 4. do 23. 4. 2021,  bo  na šoli potekal del projekta Trajnostna mobilnost – GREMO PEŠ S KOKOŠKO ROZI.

V projekt so vključeni vsi učenci  obeh šol od 1. do 4. razreda.

V tem tednu vas bomo še posebej prosili za pomoč, da bodo otroci prihajali v šolo aktivno. Zavedamo se, da zjutraj nimate preveč časa, če hitite v službo. Tako vas bomo prosili, da takrat parkirate avto pri zadrugi (v Marjeti) ali pri Športnem parku (v Staršah) in se z otrokom peš sprehodite do šole. Seveda če ne boste utegnili, bo na tem mestu otroka prevzel predstavnik lokalne skupnosti ali druga odrasla oseba in ga pospremil/a peš v šolo. Prav tako lahko otrok pride v šolo s kolesom ali skirojem, seveda le ob spremstvu odrasle osebe. Tudi šolski avtobus je javno prevozno sredstvo, ki izboljša trajnostno mobilnost.

Aktivno gibanje pa bomo vzpodbujali tudi popoldan. Zaželeno je, da otroci tudi doma popoldan opravijo kakšen pohod. Nenazadnje je gibanje eden od ključev zdravega načina življenja.

Gremo peš!

 Koordinatorica projekta: Daniela Šabeder

Lutkarji iz 3. a

Naše lutke

Učenci 3. a, ki obiskujejo lutkovni krožek pod mentorstvom učiteljice Jane Dobnik, so svojim sošolcem predstavili lutkovno igrico NA POTEPU. Ke so že dolgo vadili, so si res želeli nastopati. Pravijo, da je najtežje igrati pred dobro poznano publiko. A pri učencih ni bilo opaziti treme in so svoj nastop opravili z odliko. Sošolci so jih nagradili z aplavzom in izraženo željo, da bi se tudi oni želeli naučiti pesem Janeza Bitenca NA POTEPU. Našim lutkarjem želimo še veliko uspešno odigranih predstav.

Učenci 3. a z učiteljico Marušo

ZAKLJUČEK AKCIJE VSAK KILOMETER ŠTEJE

Po šestih tednih smo zaključili akcijo VSAK KILOMETER ŠTEJE. Z veseljem vam sporočamo, da se je v ponedeljek  »števec« naših kilometrov ustavil pri  23 344 km. Učenci OŠ Miklavž so do nedelje prehodili 22 821 km. Ko smo kilometre sešteli, je skupaj naneslo 46 165 km.

Naš cilj je bil dosežen in celo presežen. Vsekakor nam je s skupnimi močmi uspelo  prehoditi 40 075 km dolgo pot okoli Zemlje.

Hvala vsakemu posamezniku, ki je  prispeval svoj del za dober skupni cilj. Dokazali smo, da zmoremo!

Svoj delež k akciji so prispevali tudi učitelji. Zbrali so 4003 km 🙂

 

V prihodnjem tednu bomo razglasili najbolj prizadevne posameznike razredov ter najuspešnejši razred.

 

ŠPORTNI DAN – Moja STOtka

V ponedeljek, 22. februarja 2021, so se učenci od četrtega do vključno devetega razreda, po skoraj štirih mesecih dela na daljavo, ponovno vrnili v šolo. Za učence od 1. do 3. razreda je bila vrnitev v šolo po zimskih počitnicah.

Da je bil prehod mehkejši, se je šola odločila za športni dan, to je dan, ki je bil igriv, sproščen in zanimiv. Nosil je naslov Moja STOtka. Le kaj je to pomenilo?

Učenci so za opravljene športne vsebine pridobivali točke. Nabrati jih je bilo treba kar 100. Prvi del so opravili v učilnicah in telovadnici, drugi del športnega dne pa je predstavljal pohod, ki je prav tako prinašal točke. Za vsak kilometer so učenci namreč pridobili 5 točk.

Po besedah udeležencev je športni dan več kot uspel 🙂  Dokaz so bile drobne iskrice v očeh otrok.

Naj vam zaupam, da so ta dan učenci in učitelji OŠ Starše in POŠ Marjeta zbrali skupaj 2472,85 km.

Bravo!

Pust mastnih ust

Ohranjanje pustnih šeg in običajev, ki so del slovenske kulturne dediščine, je značilno tudi za vasi Dravskega polja. V kroniki Osnovne šole Starše je v šolskem letu 1957/58 zabeleženo, da so učenci na pustni torek prvič lahko prišli v šolo našemljeni. Od takrat so vsakoletna šolska pustovanja bodisi na pustni torek ali pa na pustni petek, če je pust v času zimskih počitnic.

Ker so se v letošnjem letu v pustem času učenci šolali na daljavo, smo na pustni petek izvedli na daljavo tudi kulturni dan, ki smo mu dali naslov Pust mastnih ust. Učenci so v okviru kulturnega dneva izvajali različne naloge. Pri njihovi pripravi so nam bila v pomoč gradiva, ki jih pripravljajo kustosi pedagogi Pokrajinskega muzeja Ptuj Ormož in so dostopna na spletni strani muzeja. Učenci so si ogledali posnetek predstavitve zbirke pustnih mask ptujskega muzeja, ki ga je posnela slovenska televizija, in se odpravili na virtualni ogled zbirke. S pomočjo slikanice Mali kurent in delovnega zvezka z naslovom Zgodbe o tradicionalnih pustnih maskah so spoznavali pustne like in reševali zastavljene naloge. Po ogledu posnetka muzejske ustvarjalnice z naslovom Obris dlani kot maska so izdelali svojo pustno masko. Ker pravimo za pust, da je mastnih ust, je bila zadnja naloga učencev, da doma pomagajo pri peki pustnih dobrot: krofov, flancatov, mišk … Če ne drugače kot dobri jedci.

Učenci so tako spoznali poleg tradicionalnega kurenta še druge pustne like tega območja. Pri izdelavi pustnih mask so bili zelo ustvarjalni, saj so za oblikovanje uporabili material, ki so ga imela doma na razpolago. Najbolj pa so uživali ob peki pustnih dobrot. S kulturnim dnevom smo prispevali k spoznavanju in ohranjanju pomembnega dela naše kulturne dediščine.

Zahvaljujemo se Pokrajinskemu muzeju Ptuj Ormož, ki nam je v času šolanja na daljavo omogočil prost dostop do njihovih pedagoških gradiv. Seveda pa si vsi želimo, da bi lahko čimprej skupaj obiskali muzej na ptujskem gradu.

V tem tednu, ko so se učenci vrnili v šolo, smo pripravili razstavo fotografij izdelkov, ki so nastali ob kulturnem dnevu.

Arhiv prispevkov

(Skupno 14.530 obiskov, današnjih obiskov 1)
Prilagajanje dostopnosti spletišča